|
Post by dengrimmeprins on May 2, 2020 21:00:27 GMT 1
Sov godt 😘 Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by Admin on May 2, 2020 21:05:07 GMT 1
På trods af, at folk falder døde om til højre og venstre, lader det til, at det kun er en udvalgt skare af Corleone-familien, der prøver at finde frem til de illoyale medlemmer.
Det resulterede i, at ingen blev slået ihjel.
Stemmefordeling: Duncan: 1 DRNO: 1 Stubbe: 1
Natten er startet og slutter i morgen klokken 10.00.
Husk at få indsendt, hvis I har powers!
|
|
|
Post by Admin on May 3, 2020 9:04:52 GMT 1
Alle troede, at de skulle sove en hel nat i gennem, men sådan er det ikke hos Corleone-familien for tiden. I vågnede alle med et sæt, da der lød et højt brag, som et pistolskud, oppe fra den øverste etage.
Der midt på gangen lå Frederico "Fredo" Corleone og var blevet skudt. I sin lomme havde han en notesblok, der beskrev hvordan han var i gang med at positionere sig selv bedre til, når Corleone-familien blev vendt op og ned.
Frederico "Fredo" Corleone - flskgrd - Mafia - er død.
Dagen er startet og slutter i morgen klokken 22.00.
Eventuelle powers vil få svar på deres beskeder indenfor den næste time.
Moderatornote: Mafia er et spil, der kræver aktivitet på 'daglig' basis, så husk at få postet i tråden.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 3, 2020 9:41:14 GMT 1
Ok, jeg har lige kigget rollerne igennem. Som jeg ser det, så for at en mafia skulle dø, har vi enten at gøre med en vigilante, paranoid Gun owner, eller en nexus. Ellers har mafiaen valgt at dræbe en af sine egne. Er der nogen der er uenige med mig, og tænker det kunne ske på flere måder, og hvis der er en der har dræbt flsgr i nat, vil personen så måske sige det?
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by whomeverassist on May 3, 2020 9:42:52 GMT 1
Eller bus driver.
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 9:56:51 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 3, 2020 9:56:51 GMT 1
Ok, jeg har lige kigget rollerne igennem. Som jeg ser det, så for at en mafia skulle dø, har vi enten at gøre med en vigilante, paranoid Gun owner, eller en nexus. Ellers har mafiaen valgt at dræbe en af sine egne. Er der nogen der er uenige med mig, og tænker det kunne ske på flere måder, og hvis der er en der har dræbt flsgr i nat, vil personen så måske sige det? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jeg er enig. Og ja, det ville være fedt hvis personen der har dræbt flsgrd i nat ville sige det, det ville hjælpe en del
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 3, 2020 10:04:12 GMT 1
Ok, jeg har lige kigget rollerne igennem. Som jeg ser det, så for at en mafia skulle dø, har vi enten at gøre med en vigilante, paranoid Gun owner, eller en nexus. Ellers har mafiaen valgt at dræbe en af sine egne. Er der nogen der er uenige med mig, og tænker det kunne ske på flere måder, og hvis der er en der har dræbt flsgr i nat, vil personen så måske sige det? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Ville der ikke være to døde, hvis det var en vigilante, der havde dræbt flsgr? For mafiaen ville vel også have dræbt en? Og paranoid gun owner ville kræve, at flsgr havde besøgt denne om natten, men hvis han bare var almindelig mafia, har han vel ikke besøgt nogen? Jeg tror mere på nexus eller bus driver. (Med mindre jeg har misforstået noget totalt, så må I meget gerne opklare)
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 3, 2020 10:17:11 GMT 1
Ok, jeg har lige kigget rollerne igennem. Som jeg ser det, så for at en mafia skulle dø, har vi enten at gøre med en vigilante, paranoid Gun owner, eller en nexus. Ellers har mafiaen valgt at dræbe en af sine egne. Er der nogen der er uenige med mig, og tænker det kunne ske på flere måder, og hvis der er en der har dræbt flsgr i nat, vil personen så måske sige det? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Ville der ikke være to døde, hvis det var en vigilante, der havde dræbt flsgr? For mafiaen ville vel også have dræbt en? Og paranoid gun owner ville kræve, at flsgr havde besøgt denne om natten, men hvis han bare var almindelig mafia, har han vel ikke besøgt nogen? Jeg tror mere på nexus eller bus driver. (Med mindre jeg har misforstået noget totalt, så må I meget gerne opklare) Det gælder også, så vidt jeg ved, at når Mafiaen dræber, så besøger de nogen. Så jeg tror stadig godt kan være paranoid Gun owner. Jeg kan ikke se hvordan bus driveren skulle have gjort det, for han bytter rundt på hvor folk er henne, men Flsgr ville jo have været med rundt og myrde. Nexus eller paranoid Gun owner så. Eller mafiaen har gjort det selv. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 3, 2020 10:35:48 GMT 1
Ville der ikke være to døde, hvis det var en vigilante, der havde dræbt flsgr? For mafiaen ville vel også have dræbt en? Og paranoid gun owner ville kræve, at flsgr havde besøgt denne om natten, men hvis han bare var almindelig mafia, har han vel ikke besøgt nogen? Jeg tror mere på nexus eller bus driver. (Med mindre jeg har misforstået noget totalt, så må I meget gerne opklare) Det gælder også, så vidt jeg ved, at når Mafiaen dræber, så besøger de nogen. Så jeg tror stadig godt kan være paranoid Gun owner. Jeg kan ikke se hvordan bus driveren skulle have gjort det, for han bytter rundt på hvor folk er henne, men Flsgr ville jo have været med rundt og myrde. Nexus eller paranoid Gun owner så. Eller mafiaen har gjort det selv. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Okay, så enten: er der en paranoid gun owner blandt byboerne, som dræbte flksgr, da han ville dræbe vedkommende har mafiaen dræbt en af deres egne (men de skal vel stemme/blive enige, så enten har de været 3 eller også har flksgr begået halvt selvmord?) er det helt tilfældigt pga nexus ?
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 10:45:50 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 3, 2020 10:45:50 GMT 1
Det gælder også, så vidt jeg ved, at når Mafiaen dræber, så besøger de nogen. Så jeg tror stadig godt kan være paranoid Gun owner. Jeg kan ikke se hvordan bus driveren skulle have gjort det, for han bytter rundt på hvor folk er henne, men Flsgr ville jo have været med rundt og myrde. Nexus eller paranoid Gun owner så. Eller mafiaen har gjort det selv. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Okay, så enten: er der en paranoid gun owner blandt byboerne, som dræbte flksgr, da han ville dræbe vedkommende har mafiaen dræbt en af deres egne (men de skal vel stemme/blive enige, så enten har de været 3 eller også har flksgr begået halvt selvmord?) er det helt tilfældigt pga nexus ? Flsgr stemte jo på Stubbe i går, og det kan være flsgr så besøgte Stubbe over natten for at dræbe ham, fordi flsgr var Mafia. Og hvis stubbe så har været en paranoid gun owner, så er flsgr blevet dræbt inden han/hun selv kunne nå at dræbe Stubbe
|
|
|
Post by kratluskeren on May 3, 2020 10:47:32 GMT 1
Måske har mafia myrdet ham for at flytte mistanken over på Stubbe, som han jo stemte på? Men det ville måske næsten være for oplagt at forsøge
|
|
|
Post by drno on May 3, 2020 11:14:58 GMT 1
Det gælder også, så vidt jeg ved, at når Mafiaen dræber, så besøger de nogen. Så jeg tror stadig godt kan være paranoid Gun owner. Jeg kan ikke se hvordan bus driveren skulle have gjort det, for han bytter rundt på hvor folk er henne, men Flsgr ville jo have været med rundt og myrde. Nexus eller paranoid Gun owner så. Eller mafiaen har gjort det selv. Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Okay, så enten: er der en paranoid gun owner blandt byboerne, som dræbte flksgr, da han ville dræbe vedkommende har mafiaen dræbt en af deres egne (men de skal vel stemme/blive enige, så enten har de været 3 eller også har flksgr begået halvt selvmord?) er det helt tilfældigt pga nexus ? Hvad skulle mafiaen få ud af at dræbe en af deres egne på det her tidspunkt i spillet?
|
|
|
Post by stubbe on May 3, 2020 11:23:49 GMT 1
Jeg ved ikke hvad der er sket eller hvorfor der blev stemt på mig... Men jeg synes at der lige er noget der skal opklares; vi er ALLE mafia der er bare nogen der er illoyale(mafia) og nogen der er loyale(byen) og vi ved jo ikke nødvendigvis om vores senest faldne familiemedlem var illoyal eller bare ambitiøs, det kunne også være at nogen har plantet beviser for at lede mistanke. Så jeg foreslår for at styrke folk i brugen af deres powers at vi alle laver et opslag hvor vi kun skriver hvorvidt man er loyal eller illoyal men ikke hvilken rolle man har, således kan man jo komme til at afsløre nogen i en løgn, og det er KUN de illoyale der vil have en motivation for at lyve om deres loyalitet.
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 11:24:50 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 3, 2020 11:24:50 GMT 1
Jeg er loyal til familien.
|
|
|
Post by Admin on May 3, 2020 11:31:38 GMT 1
Jeg ved ikke hvad der er sket eller hvorfor der blev stemt på mig... Men jeg synes at der lige er noget der skal opklares; vi er ALLE mafia der er bare nogen der er illoyale(mafia) og nogen der er loyale(byen) og vi ved jo ikke nødvendigvis om vores senest faldne familiemedlem var illoyal eller bare ambitiøs, det kunne også være at nogen har plantet beviser for at lede mistanke. Så jeg foreslår for at styrke folk i brugen af deres powers at vi alle laver et opslag hvor vi kun skriver hvorvidt man er loyal eller illoyal men ikke hvilken rolle man har, således kan man jo komme til at afsløre nogen i en løgn, og det er KUN de illoyale der vil have en motivation for at lyve om deres loyalitet. Moderator medgiver Stubbe, at han har helt ret, og det er Moderator, der har begået en bøf. Flskgrd = illoyal mafia
|
|