|
Post by dengrimmeprins on May 3, 2020 11:47:20 GMT 1
Jeg er loyal. Hvordan skulle det her bevise noget?
Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk
|
|
|
Post by tobias on May 3, 2020 12:33:43 GMT 1
Jeg er loyal. Hvordan skulle det her bevise noget? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jamen så ved vi jo, at du er loyal, og det går ud på at finde det illoyale hvis nu bare fem til indrømmer, at de er loyale, så har vi pludseligt meget bedre odds for at finde de illoyale, selv hvis de ikke indrømmer det.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 3, 2020 12:36:27 GMT 1
Er der stadig ingen der har noget at sige om det der er sket i nat?
|
|
|
Post by kratluskeren on May 3, 2020 12:57:49 GMT 1
Jeg er loyal. Hvordan skulle det her bevise noget? Sendt fra min SNE-LX1 med Tapatalk Jamen så ved vi jo, at du er loyal, og det går ud på at finde det illoyale hvis nu bare fem til indrømmer, at de er loyale, så har vi pludseligt meget bedre odds for at finde de illoyale, selv hvis de ikke indrømmer det. Men der er vel ikke noget der stopper de illoyale fra at sige de er loyale?
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 3, 2020 13:08:48 GMT 1
Jeg er også loyal. Og forvirret over samme spørgsmål som kratluskeren.
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 13:11:07 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 3, 2020 13:11:07 GMT 1
Jeg er også loyal. Og forvirret over samme spørgsmål som kratluskeren. Skulle lige til at skrive det samme; jeg er loyal men forvirret over samme spørgsmål.
|
|
|
Post by kratluskeren on May 3, 2020 13:13:21 GMT 1
Ja så nu er vi fem loyale, og hvem skulle så være skurken?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 3, 2020 13:18:57 GMT 1
Jeg er loyal, så er vi seks
|
|
|
Post by kratluskeren on May 3, 2020 13:28:48 GMT 1
Men altså, mafian har vel ikke slået en af sine egne ihjel. Så Sunny må ha prøvet at myrde nogen, som så har ramt ham selv.
|
|
|
Post by dengrimmeprins on May 3, 2020 13:32:55 GMT 1
Jeg tror at Tobias kommentar var en joke. Ville have været godt med en emoji 😉
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 13:44:23 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 3, 2020 13:44:23 GMT 1
Hvis i er i tvivl om hvad man skal bruge et så specifikt udsagn til så gå ind og læs på lie detector rollen... Jeg håber at den eller de der har den forstår hvad det er jeg prøver på, så skal de efterfølgende bare overbevise resten af os loyale om at de taler sandt hvis de konstaterer at der er en der har løjet i det udsagn.
|
|
|
Spil-tråd
May 3, 2020 13:49:39 GMT 1
via mobile
Post by stubbe on May 3, 2020 13:49:39 GMT 1
Men vi kan også så vidt konstatere at flskgrd som er bekræftet illoyal stemte på at slå mig ihjel. Det ville han sansynligvis ikke hvis jeg også var illoyal. Derfor håber jeg at i ved hvor jeg står, til gengæld vil de illoyale helt sikkert gerne prøve at fjerne mig nu
|
|
|
Post by duncan on May 3, 2020 14:00:49 GMT 1
Hvis i er i tvivl om hvad man skal bruge et så specifikt udsagn til så gå ind og læs på lie detector rollen... Jeg håber at den eller de der har den forstår hvad det er jeg prøver på, så skal de efterfølgende bare overbevise resten af os loyale om at de taler sandt hvis de konstaterer at der er en der har løjet i det udsagn. Helt enig - der skal være udsagn at arbejde med for de roller, som kan spørge ind til sand/falsk. Det var egentlig det, jeg prøvede at blive klogere på i går - troede ikke man måtte sige det direkte, men at det skulle være kodet (pokemon/superhelt) 😊 Kunne bare ikke finde en kategori som kunne omfavne alle rollerne. Dbh loyale Duncan Sendt fra min H9436 med Tapatalk
|
|
|
Post by duncan on May 3, 2020 14:04:54 GMT 1
Men vi kan også så vidt konstatere at flskgrd som er bekræftet illoyal stemte på at slå mig ihjel. Det ville han sansynligvis ikke hvis jeg også var illoyal. Derfor håber jeg at i ved hvor jeg står, til gengæld vil de illoyale helt sikkert gerne prøve at fjerne mig nu Medmindre det var en gardering. Der var et om muligere endnu tyndere argument for at dræbe dig en os andre... Så det kunne være en illoyal gardering at pege på sin makker og så gå ind i gun owner ved uheld. Vigilante giver vel ikke mening, for så havde vi vel to lig nu (et loyalt og illoyalt mål). Håber det giver mening - og tak til Stubbe for at få opklaret mafia/illoyal/loyal-forvirringen. Men det hæver ham altså ikke fra mistanke - især når han selv påpeger det 😉 Sendt fra min H9436 med Tapatalk
|
|
|
Post by kratluskeren on May 3, 2020 14:25:41 GMT 1
Men vi kan også så vidt konstatere at flskgrd som er bekræftet illoyal stemte på at slå mig ihjel. Det ville han sansynligvis ikke hvis jeg også var illoyal. Derfor håber jeg at i ved hvor jeg står, til gengæld vil de illoyale helt sikkert gerne prøve at fjerne mig nu Medmindre det var en gardering. Der var et om muligere endnu tyndere argument for at dræbe dig en os andre... Så det kunne være en illoyal gardering at pege på sin makker og så gå ind i gun owner ved uheld. Vigilante giver vel ikke mening, for så havde vi vel to lig nu (et loyalt og illoyalt mål). Håber det giver mening - og tak til Stubbe for at få opklaret mafia/illoyal/loyal-forvirringen. Men det hæver ham altså ikke fra mistanke - især når han selv påpeger det 😉 Sendt fra min H9436 med Tapatalk Jeg tror også mest på at det var mødet med en gun owner. Men det ville vel til gengæld være dumt som mafia at gøre opmærksom på Lie Detector og få den person igang med at så at søge
|
|