|
Post by drno on May 7, 2020 19:25:56 GMT 1
Jeg tror sørme lige vi slap af med PGO
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 20:18:50 GMT 1
Status: Tobias BUS DRIVER Thorkildfogde COP Vic WATCHER Dengrimmeprins BODYGUARD Subbe NEXUS
Whomeverassist: ROLE COP Drno: MAFIASKURK
MORS: Tsb PARANOID GUN OWNER Duncan DOCTOR Kratluskeren VIGILANTE Flskgrd ILLOYAL
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 20:19:58 GMT 1
Hvem synes du vi skal gun for i nat?
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 20:53:35 GMT 1
Status: Tobias BUS DRIVER Thorkildfogde COP Vic WATCHER Dengrimmeprins BODYGUARD Subbe NEXUS Whomeverassist: ROLE COP Drno: MAFIASKURK MORS: Tsb PARANOID GUN OWNER Duncan DOCTOR Kratluskeren VIGILANTE Flskgrd ILLOYAL Jeg tænker det skal være Tobias BUS DRIVER fordi vi er så få og det kan fucke op Thorkildfogde COP, det er problematisk at jeg lyver, og du er pt. Clear, så det er et god tidspunkt at lynche Vic WATCHER, kun fordi hun også pludselig kan komme efter i nat, og sige vi har myrdet en Dengrimmeprins BODYGUARD fordi han kommer til at stå i vejen Jeg er pt på at det er cop der skal dø. Men Der er en mulighed for at busdriver vil regne det ud, så vi ender med at myrde en anden..
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 20:54:11 GMT 1
Jeg havde ikke fået notifikationer i 4 timer... syntes er var så dejligt fredeligt her til aften 😅
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 21:03:54 GMT 1
Jeg tænker at vi kan undersøge dengrimmeprins, bare så der ikke kommer en grim overraskelse med at han er lie Detector... Men altså det regner jeg nu ikke med. Men hvis Vic ser med, så er det jo fint jeg gør et eller andet. Hvis du ikke kommer med indvendinger så er det det jeg gør Så undersøge dengrimmeprins Myrde thorkildsfogde
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 21:16:27 GMT 1
Status: Tobias BUS DRIVER Thorkildfogde COP Vic WATCHER Dengrimmeprins BODYGUARD Subbe NEXUS Whomeverassist: ROLE COP Drno: MAFIASKURK MORS: Tsb PARANOID GUN OWNER Duncan DOCTOR Kratluskeren VIGILANTE Flskgrd ILLOYAL Jeg tænker det skal være Tobias BUS DRIVER fordi vi er så få og det kan fucke op Thorkildfogde COP, det er problematisk at jeg lyver, og du er pt. Clear, så det er et god tidspunkt at lynche Vic WATCHER, kun fordi hun også pludselig kan komme efter i nat, og sige vi har myrdet en Dengrimmeprins BODYGUARD fordi han kommer til at stå i vejen Jeg er pt på at det er cop der skal dø. Men Der er en mulighed for at busdriver vil regne det ud, så vi ender med at myrde en anden.. Ja.. Tobias ved, hvem der er blevet byttet ud med hvem.. det kunne potentielt være farlig information... Cop kan man måske argumenterer for er ond.. ikke fordi rollen er ond, men en illoyal ville kunne udgive sig for at være cop - de illoyale ved jo, hvem der er henholdsvis er gode og onde.. Stubbe er stadig mulig at stille i dårligt lys og forhåbentligt luche.. Vic.. måske swaber Tobias Vic igen i nat? Dengrimmeprins er som Bodyguard ikke udenfor mistanke.. Btw.. det er muligt vi på et tidspunkt kommer der til, hvor vi er nødt at ofre en af os - forhåbentligt kan vi dog holde det for døren lidt endnu. Jeg har jo hintet en rolle for mig selv, men har ikke direkte ownet en endnu. Overvejer stadig om lynchee rollen er den rigtige eller om jeg skal forsøge at finde en anden rolle.. har lidt overvejet en role block rolle.. Hvem skal du påstå at besøge i nat? Og er det evt. en idé ikke at besøge nogen! Så skulle det være at få bekræftet Bodyguarden
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 21:22:09 GMT 1
Jeg tænker at vi kan undersøge dengrimmeprins, bare så der ikke kommer en grim overraskelse med at han er lie Detector... Men altså det regner jeg nu ikke med. Men hvis Vic ser med, så er det jo fint jeg gør et eller andet. Hvis du ikke kommer med indvendinger så er det det jeg gør Så undersøge dengrimmeprins Myrde thorkildsfogde Jeg kan godt se det, men hvis dengrimmeprins er bodyguard, så forestiller jeg mig at han beskytter Cop'en Thorkildfogde.. lige nu er han den eneste der har fattet at jeg måske er lynchee. Hvis vi kan få ham til at "beskytte" mig i morgen, så kan vi få ramt på Cop'en der. Tobias vil til gengæld kunne fortælle hvem Cop'en sidste nat blev udskiftet med.. han er farlig lige nu - har måske det største helhedsbillede af alle loyale lige nu! Jeg tror også, at han er den af de loyale der forstår spillet bedst!!
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 21:26:52 GMT 1
Jeg venter med at bestille mit mord til i morgen... og går i seng nu - skal tidligt op.. er mest aktiv herpå mellem 6 og 8 i morgen. Jeg synes bestemt du skal undersøge dengrimmeprins!
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 21:47:02 GMT 1
Jeg venter med at bestille mit mord til i morgen... og går i seng nu - skal tidligt op.. er mest aktiv herpå mellem 6 og 8 i morgen. Jeg synes bestemt du skal undersøge dengrimmeprins! Ja enig. Vi vil nok få ramt på bodyguard istedet for cop, hvis vi sigter på cop. Men vi skal af med den cop inden jeg bliver afsløret. Tror måske cop tjekker mig eller Tobias i nat.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 21:49:13 GMT 1
Jeg venter med at bestille mit mord til i morgen... og går i seng nu - skal tidligt op.. er mest aktiv herpå mellem 6 og 8 i morgen. Jeg synes bestemt du skal undersøge dengrimmeprins! Ja enten, Vic eller Tobias er nok de næst-farligste. Jeg overvejer også om jeg skal undersøge Stubbe... bare for at få 'bekræftet' nexus, ved at få en anden rolle at vide, det kan jo give noget til snakken i morgen. Jeg ved det ikke. Jeg tror bare jeg undersøger den grimmeprins.
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 21:49:43 GMT 1
Admin jeg tjekker den grimme prins
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 21:50:07 GMT 1
Jeg venter med at bestille mit mord til i morgen... og går i seng nu - skal tidligt op.. er mest aktiv herpå mellem 6 og 8 i morgen. Jeg synes bestemt du skal undersøge dengrimmeprins! Jeg er først oppe meget senere, men helt fint
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 21:50:47 GMT 1
Jeg venter med at bestille mit mord til i morgen... og går i seng nu - skal tidligt op.. er mest aktiv herpå mellem 6 og 8 i morgen. Jeg synes bestemt du skal undersøge dengrimmeprins! Ja enig. Vi vil nok få ramt på bodyguard istedet for cop, hvis vi sigter på cop. Men vi skal af med den cop inden jeg bliver afsløret. Tror måske cop tjekker mig eller Tobias i nat. Måske.. men hvis Tvis driveren dør, ingen vide hvad hans sidste move var... Tror du Bodyguarden dengrimmeprins kunne finde på at beskytte Tobias? I så fald kunne man måske argumentere for at bus driveren er illoyal.
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 21:52:25 GMT 1
Jeg venter med at bestille mit mord til i morgen... og går i seng nu - skal tidligt op.. er mest aktiv herpå mellem 6 og 8 i morgen. Jeg synes bestemt du skal undersøge dengrimmeprins! Ja enten, Vic eller Tobias er nok de næst-farligste. Jeg overvejer også om jeg skal undersøge Stubbe... bare for at få 'bekræftet' nexus, ved at få en anden rolle at vide, det kan jo give noget til snakken i morgen. Jeg ved det ikke. Jeg tror bare jeg undersøger den grimmeprins. Har haft samme tanke!! Din beslutning
|
|