|
Post by drno on May 7, 2020 21:53:47 GMT 1
Ja enten, Vic eller Tobias er nok de næst-farligste. Jeg overvejer også om jeg skal undersøge Stubbe... bare for at få 'bekræftet' nexus, ved at få en anden rolle at vide, det kan jo give noget til snakken i morgen. Jeg ved det ikke. Jeg tror bare jeg undersøger den grimmeprins. Har haft samme tanke!! Din beslutning Admin dræber Tobias
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 21:54:58 GMT 1
Jeg tænker det skal være Tobias BUS DRIVER fordi vi er så få og det kan fucke op Thorkildfogde COP, det er problematisk at jeg lyver, og du er pt. Clear, så det er et god tidspunkt at lynche Vic WATCHER, kun fordi hun også pludselig kan komme efter i nat, og sige vi har myrdet en Dengrimmeprins BODYGUARD fordi han kommer til at stå i vejen Jeg er pt på at det er cop der skal dø. Men Der er en mulighed for at busdriver vil regne det ud, så vi ender med at myrde en anden.. Ja.. Tobias ved, hvem der er blevet byttet ud med hvem.. det kunne potentielt være farlig information... Cop kan man måske argumenterer for er ond.. ikke fordi rollen er ond, men en illoyal ville kunne udgive sig for at være cop - de illoyale ved jo, hvem der er henholdsvis er gode og onde.. Stubbe er stadig mulig at stille i dårligt lys og forhåbentligt luche.. Vic.. måske swaber Tobias Vic igen i nat? Dengrimmeprins er som Bodyguard ikke udenfor mistanke.. Btw.. det er muligt vi på et tidspunkt kommer der til, hvor vi er nødt at ofre en af os - forhåbentligt kan vi dog holde det for døren lidt endnu. Jeg har jo hintet en rolle for mig selv, men har ikke direkte ownet en endnu. Overvejer stadig om lynchee rollen er den rigtige eller om jeg skal forsøge at finde en anden rolle.. har lidt overvejet en role block rolle.. Hvem skal du påstå at besøge i nat? Og er det evt. en idé ikke at besøge nogen! Så skulle det være at få bekræftet Bodyguarden Ja, dem der er i dårligt lys er fine at beholde. Bestmet. Hvis du bliver nød til at stemme på mig, fx. I morgen, for at vise du er loyal, skal du bare gøre det. lynchee er en farlig rolle at påstå, men det er svært at påstå nogen på nuværende tidspunkt. Så tja, så må vi lade som om at den onde jo MÅ VÆRE en lyncheer.. der kunne jo være Stubbe... har han stemt meget på dig. Og har en rolle man ikke kan tjekke? Hmm
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 21:56:31 GMT 1
Jeg tænker det skal være Tobias BUS DRIVER fordi vi er så få og det kan fucke op Thorkildfogde COP, det er problematisk at jeg lyver, og du er pt. Clear, så det er et god tidspunkt at lynche Vic WATCHER, kun fordi hun også pludselig kan komme efter i nat, og sige vi har myrdet en Dengrimmeprins BODYGUARD fordi han kommer til at stå i vejen Jeg er pt på at det er cop der skal dø. Men Der er en mulighed for at busdriver vil regne det ud, så vi ender med at myrde en anden.. Ja.. Tobias ved, hvem der er blevet byttet ud med hvem.. det kunne potentielt være farlig information... Cop kan man måske argumenterer for er ond.. ikke fordi rollen er ond, men en illoyal ville kunne udgive sig for at være cop - de illoyale ved jo, hvem der er henholdsvis er gode og onde.. Stubbe er stadig mulig at stille i dårligt lys og forhåbentligt luche.. Vic.. måske swaber Tobias Vic igen i nat? Dengrimmeprins er som Bodyguard ikke udenfor mistanke.. Btw.. det er muligt vi på et tidspunkt kommer der til, hvor vi er nødt at ofre en af os - forhåbentligt kan vi dog holde det for døren lidt endnu. Jeg har jo hintet en rolle for mig selv, men har ikke direkte ownet en endnu. Overvejer stadig om lynchee rollen er den rigtige eller om jeg skal forsøge at finde en anden rolle.. har lidt overvejet en role block rolle.. Hvem skal du påstå at besøge i nat? Og er det evt. en idé ikke at besøge nogen! Så skulle det være at få bekræftet Bodyguarden Jeg tænker at få bekræftet bodyguard, det kan jo være fint hvis Vic kigger. Men lort hvis jeg alligevel er opdaget af Thorkild. Men nej, jeg tror ikke jeg kan finde ud af så meget mere nu
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 21:58:58 GMT 1
Ja enig. Vi vil nok få ramt på bodyguard istedet for cop, hvis vi sigter på cop. Men vi skal af med den cop inden jeg bliver afsløret. Tror måske cop tjekker mig eller Tobias i nat. Måske.. men hvis Tvis driveren dør, ingen vide hvad hans sidste move var... Tror du Bodyguarden dengrimmeprins kunne finde på at beskytte Tobias? I så fald kunne man måske argumentere for at bus driveren er illoyal. Tror den grimmeprins mistænker alle undtagen thorkild, så derfor vil de beskytte Thorkild, ikke Tobias. Så du kunne sagtens nakke ham istedet. Men så er der en mindre af de mistænkelige. Men ham er rar at have af vejen
|
|
|
Post by whomeverassist on May 7, 2020 22:01:16 GMT 1
Admin jeg stirer intenst på dengrimmeprins
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 22:05:34 GMT 1
Jeg vil igen prøve at gå i seng..
|
|
|
Post by drno on May 7, 2020 22:54:26 GMT 1
#søvnløse nætter..
Hvis vi lykkes med at dræbe tobias i nat, så tror jeg vores bedste vinderchancer er, at gå efter stubbe i morgen. Hvis vi skal vinde og han er et Nexus, så kan vi kun dræbe ham med lynching! Når han først er død og vi formår at overleve i morgen, så har vi på en måde i overtal... Om natten kan vi så dræbe dengrimmeprins, hvormed der er 4 tilbage i spillet.
Måske det kræver en heil Marry.. Vi gør klogt i, at få det til at ligne, at vi stoler på Vic og Thorkildfogde..
Jeg overvejer stadig om mit lyncher/lynchee plot fra forleden kan virke...?
|
|
|
Post by drno on May 8, 2020 6:22:51 GMT 1
Jeg har tænkt en del... sjovt nok.
Så længe vi begge overlever i dag, så tror jeg godt at vi kan have vinderchancer selvom stubbe ikke bliver lynchet i dag. Hvis vi blot får lynchet en anden... eks. Tobias eller Dengrimmeprins.
Hvis Tobias overlever natten, så tænker jeg at vi skal være lidt snedige med at regne ud, hvem han har byttet rundt på...
Første afgørende spørgsmål er, hvordan blev jeg til en good Guy i går... Vi ved jeg ramte mit mål duncan, så det er usandsynligt at det var mig Tobias byttede ud, for så var jeg død... Derfor må det være Thorkildfogde der blev forbyttet vi ved bare ikke med hvem, hvis hun blev forbyttet med dig, så vil din cop-info ikke passe, hvilket er usandsynligt i kraft af Thorkildfogde udtalelser, for i det tilfælde ville DU ikke have fået den rolle info (hun ville være kommet til at se på sig selv, og du ville se på mig, der ingen rolle har)! Ergo: Tobias har formentligt byttet hende med vic eller dengrimmeprins tror jeg. (Højst sandsynligt vic, der lader til at være Tobias referencepunkt).
Hvis du får sandfærdig info om dengrimmeprins i nat, så er det nok ikke dig, der er blevet forbyttet.
Hvis du får at vide at dengrimmeprins er watcher eller cop, så er dengrimmeprins nok blevet forbyttet med en af dem.
Hvis dengrimmeprins dør i nat og du får info om at dengrimmeprins ikke har en rolle, så er det højst sandsynligt os to, tobias har byttet rundt på! (Jeg får dit mål og du får mit)
Hvis dengrimmeprins dør og du får at vide han var bodygaurd, så har Tobias nok byttet mig og ikke dig med en anden (måske Vic igen)..
Jeg tør ikke tænke på, hvad der kan være sket hvis Tobias forsøgte at bytte stubbe med nogen..
Hvis jeg dør, så skal du bruge dette indlæg til at regne ud, hvordan du kan nakke Tobias og Stubbe inden du nedlægger resten!
Jeg sender dette indlæg nu - har mere at sige men ved ikke, om jeg når at skrive mere inden kl 10
|
|
|
Post by drno on May 8, 2020 6:25:16 GMT 1
Håber det kan klæde dig lidt på til at indtage tronen, hvis jeg skulle dø i nat!
|
|
|
Post by drno on May 8, 2020 6:32:49 GMT 1
Hvis I ender med at være 3 tilbage og stubbe er i spil, så skal du have lyncher stubbe for at kunne vinde (så fremt han er Nexus)
|
|
|
Post by whomeverassist on May 8, 2020 8:43:01 GMT 1
Uhh, jeg håber ikke jeg ender alene Det skal kun være fordi vi bliver byttet om af tobias... Og hvis vi ikke gør og får myrdet en, så vil Thorkild nok beskylde mig når dagen starter...
Men ja, enig i at det nok er fint at pege på prinsen eller på Stubbe, hvis morder lykkes
|
|
|
Post by whomeverassist on May 8, 2020 8:44:53 GMT 1
#søvnløse nætter.. Hvis vi lykkes med at dræbe tobias i nat, så tror jeg vores bedste vinderchancer er, at gå efter stubbe i morgen. Hvis vi skal vinde og han er et Nexus, så kan vi kun dræbe ham med lynching! Når han først er død og vi formår at overleve i morgen, så har vi på en måde i overtal... Om natten kan vi så dræbe dengrimmeprins, hvormed der er 4 tilbage i spillet. Måske det kræver en heil Marry.. Vi gør klogt i, at få det til at ligne, at vi stoler på Vic og Thorkildfogde.. Jeg overvejer stadig om mit lyncher/lynchee plot fra forleden kan virke...? Ikke helt sikker på lynche/lyncher... Jeg ved ikke hvordan de andre tolker det. De må gå ud fra at mafia har løjet om at være lyncher
|
|
|
Post by Admin on May 8, 2020 9:01:22 GMT 1
Admin jeg stirer intenst på dengrimmeprins Dit resultat er Bus Driver
|
|
|
Post by whomeverassist on May 8, 2020 9:02:39 GMT 1
Admin jeg stirer intenst på dengrimmeprins Dit resultat er Bus Driver Det er ikke det værste der kunne ske, at Tobias beskytter sig selv på den måde, så er vi kommet af med prinsen, og det er ok
|
|
|
Post by whomeverassist on May 8, 2020 9:42:47 GMT 1
Ok, ret sikker på vi ses på den anden sige makker. Men har du brug for noget af mig inden jeg (nok) bliver stemt ud
|
|