|
Post by tobias on May 8, 2020 13:07:02 GMT 1
Super!
Hvis spillet ikke er slut, så bytter jeg rundt på drno og en tilfældig anden, så hun MÅSKE slår sig selv ihjel (eller misser sit mål, hvis det er det, der sker)
|
|
|
Post by tobias on May 8, 2020 13:08:30 GMT 1
Eller skal jeg lade drno være, så du kan undersøge hende igen, thorkild?
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 8, 2020 13:13:04 GMT 1
Eller skal jeg lade drno være, så du kan undersøge hende igen, thorkild? Jeg har svært ved at vurdere, hvad der er smartest. Hvis du bytter om på hende og en tilfældig anden kan jeg jo også ende med at undersøge hende, hvis vi rammer den samme tilfældige? Men det er nok at håbe på at være for heldige, haha. Jeg tænker, at det er federe at have muligheden for at hun kommer til at skyde sig selv end muligheden for at få bekræftet den meget stærke mistanke vi har? Så byt du bare. Så ser vi, hvad jeg kan finde ud af.
|
|
|
Post by tobias on May 8, 2020 13:16:38 GMT 1
Eller skal jeg lade drno være, så du kan undersøge hende igen, thorkild? Jeg har svært ved at vurdere, hvad der er smartest. Hvis du bytter om på hende og en tilfældig anden kan jeg jo også ende med at undersøge hende, hvis vi rammer den samme tilfældige? Men det er nok at håbe på at være for heldige, haha. Jeg tænker, at det er federe at have muligheden for at hun kommer til at skyde sig selv end muligheden for at få bekræftet den meget stærke mistanke vi har? Så byt du bare. Så ser vi, hvad jeg kan finde ud af. Ok Du kan være randomizer så hun ikke kan gætte hvem jeg bytter med: vælg 1, 2, 3, eller 4.
|
|
|
Post by thorkildfogde on May 8, 2020 13:18:16 GMT 1
3!
|
|
|
Post by tobias on May 8, 2020 13:21:59 GMT 1
Modtaget.
Så, nu må moderator godt se at holde op med at have et liv uden for spillet!
|
|
|
Post by drno on May 8, 2020 13:26:04 GMT 1
Jeg er ikke illoyal, så jeg tror tobias spiller os lige nu! Jeg tror du har byttet om på mig og dig selv, og så har du selv eller din medskyldige skudt dengrimmeprins . Jeg undersøget den grimmeprins i nat for at få bekræftet hans rolle og fik at vide hans rolle var bodyguard, det kan jeg jo ikke få at vide hvis du bytter jer to om. Jeg tror Tobias lyver Det giver kun HALVT mening - hvis jeg var illoyal så ville jeg da overhovedet ikke nævne, at jeg byttede om på nogen, hvis jeg kunne. Så ville jeg lyve om at bytte om på nogen, hvis jeg IKKE kunne. Hvorfor giver det ikke mening? Som illoyal har du rimeligt godt styr på, hvem der er loyale og illoyale.. du kan derfor nemt påstå hvem du har byttet ud med hvem og dermed nemt rette mistanke...
|
|
|
Spil-tråd
May 8, 2020 13:26:17 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 8, 2020 13:26:17 GMT 1
Modtaget. Så, nu må moderator godt se at holde op med at have et liv uden for spillet! Perfekt plan! Krydser fingrer . Hvem skal jeg undersøge i nat?
|
|
|
Post by Admin on May 8, 2020 13:44:46 GMT 1
HAMMERTIME! DAGEN ER SLUT! OPDATERING FØLGER!
|
|
|
Post by tobias on May 8, 2020 13:46:12 GMT 1
Jeg kan ikke helt regne ud, hvordan vi kan kontrollere noget, hvis jeg bytter en tilfældig.
Det burde heller ikke være nødvendigt - hvis whoemver er illoyal, så ville det simpelthen ikke give mening andet end at drno er den sidste.
Og hvis der havde været tre illoyale, så ville de allerede have vundet. De ville kunne have blokeret for en hængning og så selv myrde om natten.
Og hvis nu whomever alligevel IKKE er illoyal, så er vi også screwed, hvis jeg ikke rammer helt rigtig med hvem jeg bytter rundt på!
|
|
|
Post by Admin on May 8, 2020 13:48:43 GMT 1
Endnu en hurtig dag i Corleone-palæet. Der var ikke mange, der troede på Costanzas forklaringer. Hun blev trukket ud i gården, hvor hun blev klynget op i æbletræet. Ud af lommen faldt et dokument, der beskrev de fleste af familiemedlemmerne og hvilke svagheder, der kunne udnyttes.
Costanza "Connie" Corleone-Rizzi - Mafia Role Cop - illoyal - whomeverassist er død.
Dagen er slut og natten er startet. Natten slutter klokken 22.00 eller når jeg har modtaget alle nattens ordre, hvad end der kommer først.
|
|
|
Post by Admin on May 8, 2020 21:43:45 GMT 1
En kort nat, som sluttede med endnu et brag! Santino "Sonny" Corleone er fundet død. Men måske der ikke er mange flere, der skal dø?
Santino "Sonny" Corleone - Bus Driver Enabler - loyal - stubbe er død.
Dagen er startet og slutter i morgen klokken 22.00.
Hammervote = 3
|
|
|
Spil-tråd
May 8, 2020 21:51:46 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 8, 2020 21:51:46 GMT 1
Okay os der er tilbage: Thorkild F Tobias Drno Vic
Hvad har I andre af info om natten, hvem byttede du rundt på Tobias?
|
|
|
Spil-tråd
May 8, 2020 21:54:15 GMT 1
via mobile
Post by thorkildfogde on May 8, 2020 21:54:15 GMT 1
Okay os der er tilbage: Thorkild F Tobias Drno Vic Hvad har I andre af info om natten, hvem byttede du rundt på Tobias? Jeg tjekkede stubbe igen, fik at vide han var loyal
|
|
|
Spil-tråd
May 8, 2020 22:10:28 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 8, 2020 22:10:28 GMT 1
Okay os der er tilbage: Thorkild F Tobias Drno Vic Hvad har I andre af info om natten, hvem byttede du rundt på Tobias? Jeg tjekkede stubbe igen, fik at vide han var loyal Jeg tjekkede Drno og fik at vide at Tobias besøgte ham... hvad betyder det lige, kan ikke wrap my head around it. De andre gange har jeg ikke fået at vide Tobias var der, så hvorfor får jeg det at vide pludselig?
|
|