|
Spil-tråd
May 8, 2020 22:16:46 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 8, 2020 22:16:46 GMT 1
Jeg tjekkede stubbe igen, fik at vide han var loyal Jeg tjekkede Drno og fik at vide at Tobias besøgte ham... hvad betyder det lige, kan ikke wrap my head around it. De andre gange har jeg ikke fået at vide Tobias var der, så hvorfor får jeg det at vide pludselig? Altså er det fordi stubbe er død og stubbes rolle gjorde sådan at Tobias’ rolle fungerede, så da stubbe døde, virkede tobias’ rolle ikke mere?
|
|
|
Spil-tråd
May 8, 2020 22:27:02 GMT 1
via mobile
Post by thorkildfogde on May 8, 2020 22:27:02 GMT 1
Jeg tjekkede Drno og fik at vide at Tobias besøgte ham... hvad betyder det lige, kan ikke wrap my head around it. De andre gange har jeg ikke fået at vide Tobias var der, så hvorfor får jeg det at vide pludselig? Altså er det fordi stubbe er død og stubbes rolle gjorde sådan at Tobias’ rolle fungerede, så da stubbe døde, virkede tobias’ rolle ikke mere? det giver jo mening at Tobias besøgte Drno fordi Tobias havde sagt, at han ville bytte Drno med en anden. Som så ikke har været stubbe, men kan have været en af os andre. Jeg tænker dog ikke at det ændrer noget, tror stadig på Drno som den sidste skurk.
|
|
|
Post by drno on May 8, 2020 22:35:43 GMT 1
Kære folkens...
Jeg kan godt se, at det er blevet tid til at være bund ærlig, og fuldstændig bekende kulør!
Here goes:
Først og fremmest, så går jeg til hverdag under navnet Nynne.
Jeg har gennem årene spillet warewolf med en del af dem, der har spillet med i dette spil. Derfor ved de fleste også, at jeg tit i vores warewolfspil har været warewolf (dvs. på de ondes hold). Som alle nok også er bekendt med, så vandt jeg for nyligt et Assassinspil her op til jul. Jeg valgte derfor inden dette spil startede, at bruge et dæknavn, fordi jeg følte mig overbevist om, at uanset om jeg i dette spil ville være ond eller god, så ville jeg blive lynchet, som den første, hvis jeg var gået under mit rigtige navn. Jeg ville være et åbentlyst mål for mange loyale som illoyale. Set i bakspejlet var Dr. No nok et temmeligt uhensigtsmæssigt navnevalg, da det for mange giver villain-konnotationer. (Jeg tror måske det bl.a. var det der påvirkede Duncan til spontant at stemme på mig, men det ved Duncan kun). Jeg er ikke i tvivl om, at Tobias hurtigt regnede ud, at jeg måtte være drno. Som min husbond in real life, kender han mig for det første ret godt, og for det andet, VED han, at jeg på Viaplay er ved at se/gense alle James Bond filmene fra de ældste til de nye (har indtil nu set/genset de første 4 film). Han ved samtidigt også, at jeg har været på arbejde i dag fra 8-15, og derfor ikke har haft mulighed for at skrive indlæg og følge helt med i debatten i morges. Derfor endte 'dagen' for mig med at begynde og slutte, før jeg havde en chance for at gøre noget som helst (udspekuleret Tobias!) - skal nok uddybe dette længere nede!!
Faktum er, at jeg har en karakter i spillet her, der IKKE har en rolle/power på nogen måde! Det har på den ene side betydet, at da det gik op for mig, at jeg vist var den eneste uden rolle/power, var jeg sikker på, at jeg trods min loyalitet, ville få mig lynchet på stedet, hvis jeg delte det faktum. (Flskgrd, der som alle ved, døde første nat, havde nemlig heller ingen power/rolle, men var "blot" illoyal.) På den anden side betød ingen power også, at alt info jeg har fået er det folk har skrevet i forummet. Jeg har derfor skulle stykke et helhedsbillede sammen udelukkende via det folk skrev i spil-tråden.. derfor blev min mistro og skepticisme mit redskab til at få folk i tale og se hvilke argumenter de havde. Bagsiden af denne strategi var tydeligvis, at jeg hurtigt er kommet til at virke dodgy og suspekt.
Da hele rolle-debatten blev bragt på banen, panikkede jeg lidt! Jeg ønskede ikke at lyve, for jeg tænkte at det nok ville være for let at fælde mig på det! I stedet forsøgte jeg at hinte til, at jeg måske kunne have en lynceerolle, da jeg så det som det eneste mulighed for at forklare denne dogdyness og samtidig vise min loyalitet. (Hvis en lynchee bliver dræbt, vinder hverken de onde eller de gode, men KUN den med lyncherrollen.) Denne kattelem viste sig dog, at være svær at lirke op, men jeg tror at dengrimmeprins dagen før han døde, forstod mine hints, om han så er død ved at beskytte mig, Tobias eller en anden, har jeg simpelthen ingen muligheder for at vide! Jeg har kun mine personlige teorier at forholde mig til.
Har jeg i dette spil, haft alle odds har imod mig? Ja det vil jeg mene!!! Jeg går ud fra, at Kenneth har tænkt, at det ville være en sjov udfordring, at give netop mig, der statistisk plejer at være ond... Er det unfair?? Nej det er en del af gamet!!
Nu tilbage til Tobias plottet! Jeg tror, (og tro mig, jeg kender min mand), at Tobias satser på at blive sole survivor i dette spil! Det er det plot i nu alle er viklet helt og fuldstændig aldeles ind i!
Jeg kunne før natten se to scenarier for mig: 1; Hvis Tobias som loyal, skal blive sole survivor, så skal han først af med alle de øvrige loyale (mig, Thorkildfogde og Vic), så det står 1-1 (1 loyal bus driver (Tobias) vs. 1 illoyal (Stubbe).) I så fald er Tobias sikret sejr, da grundet stemmelighed ikke kan lynches nogen om dagen. Om natten vil Tobias som bus driver bytter om på sig selv og stubbe, så stubbe vil komme til at begå selvmord!
2; Hvis stubbe er loyal bus driver enabler og Tobias er illoyal bus driver, så vil Tobias i så fald gerne af med mig, Thorkildfogde og så Vic. Tobias mål er stadig, at blive sole survivor, hvorfor han stark sin makker (Whomeverassist) i ryggen, ved at spille ham ud i løbet af dagen. (Og her er det værd at huske, at både Tobias og whomeverassist ville få gavn af dette "opgør" mellem dem uanset hvem af dem der kom ud på toppen! At Gunne så hårdt efter sin illoyale partner in crime, vil grandgiveligt overbevise de loyale om man uomtvisteligt er loyale!) Samtidigt er det en væsentlig ting at huske på, at det netop er de illoyale der med 100 procents sikkerhed ved, hvem der er loyal og illoyal. At hævde overfor en loyal, at man føler sig sikker på at de er loyale, indgyder til tillid og samarbejde, hvis man så samtidigt kan lykkes med at skabe et fælles fjendebillede, så har man virkeligt infiltreret de loyale. Hvis man så ydermere har bus driver rollen, så har man virkeligt mange muligheder for, at kunne manipulere den info, man giver til de loyale, så de kommer til at stole fuldt og helt på en...
Nu er stubbe så død, hvilke jo går imod mine teorier fra i nat. Men, jeg er blevet bevidst om et sidste scenarie (Jeg tror nemlig, han har regnet ud, at jeg har regnet ham ud) 3: For at jeg ikke skal kunne overbevise jer (Vic og Thorkildfogde) om, at han (Tobias) kunne være ond, så havde han brug for at dræbe den rolle, der kunne bevise at Tobias vitterligt er bus driver. Dette drab, stiller mig i et endnu dårligere lys end jeg var i i går (Jeg virker nu fuldstændig, som om jeg er illoyal).. Samtidigt er målet at overbevise jer om at i nu kan stole på jeres info næste nat. Problemet er blot, når I nu lyncher mig, så har Tobias vundet.. ingen af jer, kan beskytte jer selv, så natten kommer, så dræber han formentligt Thorkildfogde (der vil kunne bevise hans illoyalitet, og så er der blot 1 tilbage (Tie breake mellem Tobias og Vic, for næste nat at dræbe den sidste) Dermed står Tobias som sole survivor.
Tobias har her været både snedig, udspekuleret og dybt manipulerende... Han har i løbet af dagen i den grad iscenesat mig som illoyal, fordi han VED jeg var på arbejdet fra 8-15 og har en 8-15 vagt igen i morgen!
Det er hvad jeg har og sige.. nu er resten i jeres hænder!
Vote: Tobias
|
|
|
Spil-tråd
May 8, 2020 22:39:00 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 8, 2020 22:39:00 GMT 1
Jeg tror også 100% på Drno som illoyal, han/hun har ikke været aktiv med at mistænke whomeverassist og igen er det tegn på personen er den sidste illoyale.
|
|
|
Post by drno on May 8, 2020 22:40:38 GMT 1
Jeg tjekkede Drno og fik at vide at Tobias besøgte ham... hvad betyder det lige, kan ikke wrap my head around it. De andre gange har jeg ikke fået at vide Tobias var der, så hvorfor får jeg det at vide pludselig? Altså er det fordi stubbe er død og stubbes rolle gjorde sådan at Tobias’ rolle fungerede, så da stubbe døde, virkede tobias’ rolle ikke mere? Det er først fra næste nat, at Tobias bus driver rolle ikke virker. Han let have byttet mig med en af jer og samtidig dræbe stubbe! Husk på en illoyal kan altid myrde om natten!
|
|
|
Spil-tråd
May 8, 2020 22:44:28 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 8, 2020 22:44:28 GMT 1
Kære folkens... Jeg kan godt se, at det er blevet tid til at være bund ærlig, og fuldstændig bekende kulør! Here goes: Først og fremmest, så går jeg til hverdag under navnet Nynne. Jeg har gennem årene spillet warewolf med en del af dem, der har spillet med i dette spil. Derfor ved de fleste også, at jeg tit i vores warewolfspil har været warewolf (dvs. på de ondes hold). Som alle nok også er bekendt med, så vandt jeg for nyligt et Assassinspil her op til jul. Jeg valgte derfor inden dette spil startede, at bruge et dæknavn, fordi jeg følte mig overbevist om, at uanset om jeg i dette spil ville være ond eller god, så ville jeg blive lynchet, som den første, hvis jeg var gået under mit rigtige navn. Jeg ville være et åbentlyst mål for mange loyale som illoyale. Set i bakspejlet var Dr. No nok et temmeligt uhensigtsmæssigt navnevalg, da det for mange giver villain-konnotationer. (Jeg tror måske det bl.a. var det der påvirkede Duncan til spontant at stemme på mig, men det ved Duncan kun). Jeg er ikke i tvivl om, at Tobias hurtigt regnede ud, at jeg måtte være drno. Som min husbond in real life, kender han mig for det første ret godt, og for det andet, VED han, at jeg på Viaplay er ved at se/gense alle James Bond filmene fra de ældste til de nye (har indtil nu set/genset de første 4 film). Han ved samtidigt også, at jeg har været på arbejde i dag fra 8-15, og derfor ikke har haft mulighed for at skrive indlæg og følge helt med i debatten i morges. Derfor endte 'dagen' for mig med at begynde og slutte, før jeg havde en chance for at gøre noget som helst (udspekuleret Tobias!) - skal nok uddybe dette længere nede!! Faktum er, at jeg har en karakter i spillet her, der IKKE har en rolle/power på nogen måde! Det har på den ene side betydet, at da det gik op for mig, at jeg vist var den eneste uden rolle/power, var jeg sikker på, at jeg trods min loyalitet, ville få mig lynchet på stedet, hvis jeg delte det faktum. (Flskgrd, der som alle ved, døde første nat, havde nemlig heller ingen power/rolle, men var "blot" illoyal.) På den anden side betød ingen power også, at alt info jeg har fået er det folk har skrevet i forummet. Jeg har derfor skulle stykke et helhedsbillede sammen udelukkende via det folk skrev i spil-tråden.. derfor blev min mistro og skepticisme mit redskab til at få folk i tale og se hvilke argumenter de havde. Bagsiden af denne strategi var tydeligvis, at jeg hurtigt er kommet til at virke dodgy og suspekt. Da hele rolle-debatten blev bragt på banen, panikkede jeg lidt! Jeg ønskede ikke at lyve, for jeg tænkte at det nok ville være for let at fælde mig på det! I stedet forsøgte jeg at hinte til, at jeg måske kunne have en lynceerolle, da jeg så det som det eneste mulighed for at forklare denne dogdyness og samtidig vise min loyalitet. (Hvis en lynchee bliver dræbt, vinder hverken de onde eller de gode, men KUN den med lyncherrollen.) Denne kattelem viste sig dog, at være svær at lirke op, men jeg tror at dengrimmeprins dagen før han døde, forstod mine hints, om han så er død ved at beskytte mig, Tobias eller en anden, har jeg simpelthen ingen muligheder for at vide! Jeg har kun mine personlige teorier at forholde mig til. Har jeg i dette spil, haft alle odds har imod mig? Ja det vil jeg mene!!! Jeg går ud fra, at Kenneth har tænkt, at det ville være en sjov udfordring, at give netop mig, der statistisk plejer at være ond... Er det unfair?? Nej det er en del af gamet!! Nu tilbage til Tobias plottet! Jeg tror, (og tro mig, jeg kender min mand), at Tobias satser på at blive sole survivor i dette spil! Det er det plot i nu alle er viklet helt og fuldstændig aldeles ind i! Jeg kunne før natten se to scenarier for mig: 1; Hvis Tobias som loyal, skal blive sole survivor, så skal han først af med alle de øvrige loyale (mig, Thorkildfogde og Vic), så det står 1-1 (1 loyal bus driver (Tobias) vs. 1 illoyal (Stubbe).) I så fald er Tobias sikret sejr, da grundet stemmelighed ikke kan lynches nogen om dagen. Om natten vil Tobias som bus driver bytter om på sig selv og stubbe, så stubbe vil komme til at begå selvmord! 2; Hvis stubbe er loyal bus driver enabler og Tobias er illoyal bus driver, så vil Tobias i så fald gerne af med mig, Thorkildfogde og så Vic. Tobias mål er stadig, at blive sole survivor, hvorfor han stark sin makker (Whomeverassist) i ryggen, ved at spille ham ud i løbet af dagen. (Og her er det værd at huske, at både Tobias og whomeverassist ville få gavn af dette "opgør" mellem dem uanset hvem af dem der kom ud på toppen! At Gunne så hårdt efter sin illoyale partner in crime, vil grandgiveligt overbevise de loyale om man uomtvisteligt er loyale!) Samtidigt er det en væsentlig ting at huske på, at det netop er de illoyale der med 100 procents sikkerhed ved, hvem der er loyal og illoyal. At hævde overfor en loyal, at man føler sig sikker på at de er loyale, indgyder til tillid og samarbejde, hvis man så samtidigt kan lykkes med at skabe et fælles fjendebillede, så har man virkeligt infiltreret de loyale. Hvis man så ydermere har bus driver rollen, så har man virkeligt mange muligheder for, at kunne manipulere den info, man giver til de loyale, så de kommer til at stole fuldt og helt på en... Nu er stubbe så død, hvilke jo går imod mine teorier fra i nat. Men, jeg er blevet bevidst om et sidste scenarie (Jeg tror nemlig, han har regnet ud, at jeg har regnet ham ud) 3: For at jeg ikke skal kunne overbevise jer (Vic og Thorkildfogde) om, at han (Tobias) kunne være ond, så havde han brug for at dræbe den rolle, der kunne bevise at Tobias vitterligt er bus driver. Dette drab, stiller mig i et endnu dårligere lys end jeg var i i går (Jeg virker nu fuldstændig, som om jeg er illoyal).. Samtidigt er målet at overbevise jer om at i nu kan stole på jeres info næste nat. Problemet er blot, når I nu lyncher mig, så har Tobias vundet.. ingen af jer, kan beskytte jer selv, så natten kommer, så dræber han formentligt Thorkildfogde (der vil kunne bevise hans illoyalitet, og så er der blot 1 tilbage (Tie breake mellem Tobias og Vic, for næste nat at dræbe den sidste) Dermed står Tobias som sole survivor. Tobias har her været både snedig, udspekuleret og dybt manipulerende... Han har i løbet af dagen i den grad iscenesat mig som illoyal, fordi han VED jeg var på arbejdet fra 8-15 og har en 8-15 vagt igen i morgen! Det er hvad jeg har og sige.. nu er resten i jeres hænder! Vote: Tobias The plot thickens!!!!! Den her må jeg simpelthen lige tænke godt og grundigt over 😅😅😅
|
|
|
Post by drno on May 8, 2020 22:44:52 GMT 1
Jeg tror også 100% på Drno som illoyal, han/hun har ikke været aktiv med at mistænke whomeverassist og igen er det tegn på personen er den sidste illoyale. Jeg følte ikke jeg havde grund til det og så har jeg været på arbejde og derfor ikke kunnet følge med i, hvad der foregik i løbet af dagen! (Vic, jeg arbejder på et demensplejehjem, hvor der vitterligt ALTID er noget at lave)
|
|
|
Post by drno on May 8, 2020 22:45:54 GMT 1
Kære folkens... Jeg kan godt se, at det er blevet tid til at være bund ærlig, og fuldstændig bekende kulør! Here goes: Først og fremmest, så går jeg til hverdag under navnet Nynne. Jeg har gennem årene spillet warewolf med en del af dem, der har spillet med i dette spil. Derfor ved de fleste også, at jeg tit i vores warewolfspil har været warewolf (dvs. på de ondes hold). Som alle nok også er bekendt med, så vandt jeg for nyligt et Assassinspil her op til jul. Jeg valgte derfor inden dette spil startede, at bruge et dæknavn, fordi jeg følte mig overbevist om, at uanset om jeg i dette spil ville være ond eller god, så ville jeg blive lynchet, som den første, hvis jeg var gået under mit rigtige navn. Jeg ville være et åbentlyst mål for mange loyale som illoyale. Set i bakspejlet var Dr. No nok et temmeligt uhensigtsmæssigt navnevalg, da det for mange giver villain-konnotationer. (Jeg tror måske det bl.a. var det der påvirkede Duncan til spontant at stemme på mig, men det ved Duncan kun). Jeg er ikke i tvivl om, at Tobias hurtigt regnede ud, at jeg måtte være drno. Som min husbond in real life, kender han mig for det første ret godt, og for det andet, VED han, at jeg på Viaplay er ved at se/gense alle James Bond filmene fra de ældste til de nye (har indtil nu set/genset de første 4 film). Han ved samtidigt også, at jeg har været på arbejde i dag fra 8-15, og derfor ikke har haft mulighed for at skrive indlæg og følge helt med i debatten i morges. Derfor endte 'dagen' for mig med at begynde og slutte, før jeg havde en chance for at gøre noget som helst (udspekuleret Tobias!) - skal nok uddybe dette længere nede!! Faktum er, at jeg har en karakter i spillet her, der IKKE har en rolle/power på nogen måde! Det har på den ene side betydet, at da det gik op for mig, at jeg vist var den eneste uden rolle/power, var jeg sikker på, at jeg trods min loyalitet, ville få mig lynchet på stedet, hvis jeg delte det faktum. (Flskgrd, der som alle ved, døde første nat, havde nemlig heller ingen power/rolle, men var "blot" illoyal.) På den anden side betød ingen power også, at alt info jeg har fået er det folk har skrevet i forummet. Jeg har derfor skulle stykke et helhedsbillede sammen udelukkende via det folk skrev i spil-tråden.. derfor blev min mistro og skepticisme mit redskab til at få folk i tale og se hvilke argumenter de havde. Bagsiden af denne strategi var tydeligvis, at jeg hurtigt er kommet til at virke dodgy og suspekt. Da hele rolle-debatten blev bragt på banen, panikkede jeg lidt! Jeg ønskede ikke at lyve, for jeg tænkte at det nok ville være for let at fælde mig på det! I stedet forsøgte jeg at hinte til, at jeg måske kunne have en lynceerolle, da jeg så det som det eneste mulighed for at forklare denne dogdyness og samtidig vise min loyalitet. (Hvis en lynchee bliver dræbt, vinder hverken de onde eller de gode, men KUN den med lyncherrollen.) Denne kattelem viste sig dog, at være svær at lirke op, men jeg tror at dengrimmeprins dagen før han døde, forstod mine hints, om han så er død ved at beskytte mig, Tobias eller en anden, har jeg simpelthen ingen muligheder for at vide! Jeg har kun mine personlige teorier at forholde mig til. Har jeg i dette spil, haft alle odds har imod mig? Ja det vil jeg mene!!! Jeg går ud fra, at Kenneth har tænkt, at det ville være en sjov udfordring, at give netop mig, der statistisk plejer at være ond... Er det unfair?? Nej det er en del af gamet!! Nu tilbage til Tobias plottet! Jeg tror, (og tro mig, jeg kender min mand), at Tobias satser på at blive sole survivor i dette spil! Det er det plot i nu alle er viklet helt og fuldstændig aldeles ind i! Jeg kunne før natten se to scenarier for mig: 1; Hvis Tobias som loyal, skal blive sole survivor, så skal han først af med alle de øvrige loyale (mig, Thorkildfogde og Vic), så det står 1-1 (1 loyal bus driver (Tobias) vs. 1 illoyal (Stubbe).) I så fald er Tobias sikret sejr, da grundet stemmelighed ikke kan lynches nogen om dagen. Om natten vil Tobias som bus driver bytter om på sig selv og stubbe, så stubbe vil komme til at begå selvmord! 2; Hvis stubbe er loyal bus driver enabler og Tobias er illoyal bus driver, så vil Tobias i så fald gerne af med mig, Thorkildfogde og så Vic. Tobias mål er stadig, at blive sole survivor, hvorfor han stark sin makker (Whomeverassist) i ryggen, ved at spille ham ud i løbet af dagen. (Og her er det værd at huske, at både Tobias og whomeverassist ville få gavn af dette "opgør" mellem dem uanset hvem af dem der kom ud på toppen! At Gunne så hårdt efter sin illoyale partner in crime, vil grandgiveligt overbevise de loyale om man uomtvisteligt er loyale!) Samtidigt er det en væsentlig ting at huske på, at det netop er de illoyale der med 100 procents sikkerhed ved, hvem der er loyal og illoyal. At hævde overfor en loyal, at man føler sig sikker på at de er loyale, indgyder til tillid og samarbejde, hvis man så samtidigt kan lykkes med at skabe et fælles fjendebillede, så har man virkeligt infiltreret de loyale. Hvis man så ydermere har bus driver rollen, så har man virkeligt mange muligheder for, at kunne manipulere den info, man giver til de loyale, så de kommer til at stole fuldt og helt på en... Nu er stubbe så død, hvilke jo går imod mine teorier fra i nat. Men, jeg er blevet bevidst om et sidste scenarie (Jeg tror nemlig, han har regnet ud, at jeg har regnet ham ud) 3: For at jeg ikke skal kunne overbevise jer (Vic og Thorkildfogde) om, at han (Tobias) kunne være ond, så havde han brug for at dræbe den rolle, der kunne bevise at Tobias vitterligt er bus driver. Dette drab, stiller mig i et endnu dårligere lys end jeg var i i går (Jeg virker nu fuldstændig, som om jeg er illoyal).. Samtidigt er målet at overbevise jer om at i nu kan stole på jeres info næste nat. Problemet er blot, når I nu lyncher mig, så har Tobias vundet.. ingen af jer, kan beskytte jer selv, så natten kommer, så dræber han formentligt Thorkildfogde (der vil kunne bevise hans illoyalitet, og så er der blot 1 tilbage (Tie breake mellem Tobias og Vic, for næste nat at dræbe den sidste) Dermed står Tobias som sole survivor. Tobias har her været både snedig, udspekuleret og dybt manipulerende... Han har i løbet af dagen i den grad iscenesat mig som illoyal, fordi han VED jeg var på arbejdet fra 8-15 og har en 8-15 vagt igen i morgen! Det er hvad jeg har og sige.. nu er resten i jeres hænder! Vote: Tobias The plot thickens!!!!! Den her må jeg simpelthen lige tænke godt og grundigt over 😅😅😅 Lynch hvem i vil, jeg er efterhånden ligeglad! Tillykke med sejren Tobias!!
|
|
|
Spil-tråd
May 8, 2020 22:49:27 GMT 1
via mobile
Post by vic on May 8, 2020 22:49:27 GMT 1
Drno (Nynne) vs Tobias - hvem taler sandt? Det er sgu sjovt det her, vi slutter da i allerhøjeste grad med et brag af et opgør 😄 Jeg må sgu sove på det 😂
|
|
|
Post by drno on May 8, 2020 22:50:23 GMT 1
Jeg kommer ikke til at kunne gøre mere før jeg er på vej hjem fra Æblehaven i morgen!
|
|
|
Post by tobias on May 8, 2020 23:53:07 GMT 1
Jeg tjekkede stubbe igen, fik at vide han var loyal Jeg tjekkede Drno og fik at vide at Tobias besøgte ham... hvad betyder det lige, kan ikke wrap my head around it. De andre gange har jeg ikke fået at vide Tobias var der, så hvorfor får jeg det at vide pludselig? . De andre gange har du ikke set mig, fordi jeg ikke var der - jeg regner med, at jeg ikke sådan fysisk tager ud og bytter rundt på folk, men at det sker på en eller anden magisk måde. Men i nat var det mig selv, jeg byttede rundt med drno.
|
|
|
Post by tobias on May 9, 2020 2:12:54 GMT 1
Altså, hvad kan jeg sige - jeg er loyal.
Selvfølgeligt har drno ret i, jeg kunne være i gang med at forsøge at vinde alene, men det er altså en lidt søgt forklaring. Og jeg tror nu heller ikke mine handlinger helt passer med teorien. Husk, det ville kræve, at jeg var illoyal.
Jeg har svært ved at se, hvordan det på nogen måde ville have givet mening for en illoyal at tale vics sag. Hvorfor skulle man som illoyal løbe risikoen og overhovedet gå ind i den diskussion? Det ville give uendeligt meget mere mening at lade loyale dræbe loyale.
Derudover, og måske mere vigtigt, hvis jeg havde været illoyal, så giver det simpelthen ingen mening give ikke at slå vic eller thorkild ihjel - hun er den eneste, der ville kunne afsløre, hvem der besøgte offeret, og han er den eneste, der kan kontrollere loyalitet.
Vic spurgte endda, hvem hun skulle besøge, så det havde været så uendeligt oplagt, at aftale, at hun skulle besøge enhver anden end thorkild, så jeg kunne myrde ham i fred og ro uden at blive set.
I stedet aftaler jeg ingenting .. og risikerer at få kontrolleret min loyalitet OG blive set på gerningsstedet, mens jeg myrder, den spiller, der enabler min power?
Jeg ville simpelthen ikke kunne have taget et mere meningsløst valg, hvis jeg havde været illoyal.
Vote drno
|
|
|
Post by drno on May 9, 2020 5:36:24 GMT 1
Altså, hvad kan jeg sige - jeg er loyal. Selvfølgeligt har drno ret i, jeg kunne være i gang med at forsøge at vinde alene, men det er altså en lidt søgt forklaring. Og jeg tror nu heller ikke mine handlinger helt passer med teorien. Husk, det ville kræve, at jeg var illoyal. Jeg har svært ved at se, hvordan det på nogen måde ville have givet mening for en illoyal at tale vics sag. Hvorfor skulle man som illoyal løbe risikoen og overhovedet gå ind i den diskussion? Det ville give uendeligt meget mere mening at lade loyale dræbe loyale. Derudover, og måske mere vigtigt, hvis jeg havde været illoyal, så giver det simpelthen ingen mening give ikke at slå vic eller thorkild ihjel - hun er den eneste, der ville kunne afsløre, hvem der besøgte offeret, og han er den eneste, der kan kontrollere loyalitet. Vic spurgte endda, hvem hun skulle besøge, så det havde været så uendeligt oplagt, at aftale, at hun skulle besøge enhver anden end thorkild, så jeg kunne myrde ham i fred og ro uden at blive set. I stedet aftaler jeg ingenting .. og risikerer at få kontrolleret min loyalitet OG blive set på gerningsstedet, mens jeg myrder, den spiller, der enabler min power? Jeg ville simpelthen ikke kunne have taget et mere meningsløst valg, hvis jeg havde været illoyal. Vote drnoTobias, du siger at du byttede dig selv og mig, Vic så, at du besøgte mig og Stubbe blev dræbt. Tobias kan have gjort følgende i nat: 1; Tobias bytter sig selv med drno. Hvis du har byttet dig selv med mig, så vil den info en cop, der har tjekket dig, få, at du var loyal, fordi det i så fald i virkeligheden er mig, Cop'en har besøgt. En cop, der i det scenarie tjekkede mig, ville i så fald få at vide, at jeg var illoyal, fordi det i virkeligheden var Tobias Cop'en kiggede på. Det er dog svært at tro på det scenarie i kraft af den info Vic siger hun har fået. Vic så mig blive besøgt af Tobias. Hvis Tobias og jeg var blevet byttet, så betyder det at Vic i virkeligheden har kigget på Tobias i nat - har Tobias besøgt sig selv??? 2; Tobias har byttet mig med Vic. Hvis en cop i det tilfælde undersøgte mig og vi antager at Vic er loyal, så vil Thorkildfogdes info være, at jeg er loyal. Samme hvis Thorkildfogde i stedet havde kigget på Vic i det scenarie. Fordi det i så fald ikke var Vic, men derimod mig Cop'en så på, så ville copens info være, at Vic er loyal. Hvis Vic har kigget på mig i det tilfælde, så er det i virkeligheden sig selv, hun har Watcher. Da bus driveren i den forbytningen både har besøgt mig og vic, så vil den info Vic har fået efter i nat være den samme - nemlig: Tobias har været på besøg hos én. I så fald er den eneste måde dette vil kunne tjekkes på være hvis Thorkildfogde har kigget på Tobias og set at han er Illoyal! 3; Tobias har byttet Thorkildfogde og mig. I det scenarie vil den info Vic har fået fra natten, stadig være at Tobias var på besøg, netop fordi den Tobias forbyttede mig med, også har haft besøg af Tobias. Hvis thorkildfogede i dette tilfælde tjekkede mig, ville det i virkeligheden være Thorkildfogde selv han tjekkede, hvorfor det for Thorkildfogde vil se ud som om, jeg er loyal, og jeg tvivler på at Cop'en ville tjekke sig selv! Hvis Cop'en derimod ville kigge på Tobias, så ville copens være blevet redirektet til min position. Her må jeg så indrømme, at jeg faktisk ikke er helt klar over, hvad Thorkildfogde ville se/få af info, eftersom jeg ikke har en powerrolle. Enten ville Thorkildfogde kigge må mig og få info om loyalitet eller sit egentlige mål Tobias og få info om illoyalitet eller som sidste mulighed slet ikke få nogen info, fordi min rolle ikke kan noget! Bus driveren er den ENESTE af os alle fire, der VED hvad der i virkeligheden skete i nat og de forgående nætter. Spørgsmålet er blot, kan man stole på det han siger?
|
|
|
Post by drno on May 9, 2020 6:33:21 GMT 1
Fra mit perspektiv, så kan jeg dybest set ikke være sikker på nogen af jeres loyaliteter, jeg kan kun have et hunch.
Her er mine tanker og overvejelser lige nu! Tobias rolle blev bekræftet af Stubbes død. Dog bekræfter Stubbes død ikke Tobias loyalitet. Som admin et sted skrev, så kan alle roller som udgangspunkt være både gode og onde! At have en rolle og dennes enabler på hver dares hold, er noget jeg tror Kenneth godt kunne finde på! I virkeligheden kunne enten Vic eller Thorkildfogde også have løjet om deres roller og dermed skjule deres true illoyalitet. Jeg tror dog ikke helt at Vic er helt så udspekuleret, hvorfor mit hunch er, at det hun siger er rigtig nok - men jeg kan jo risikere at blive proven wrong. Thorkildfogde er jeg lidt mere i tvivl om. Hvem er Thorkildfogdes sande identitet.. er det Alberte?? eller måske Ditlev?? Vi VED at whomeverassist havde en role cop rolle. Vi VED også nu, at han var illoyal. Whomeverassist skrev på et tidspunkt i tråden at han havde bekræftet at der var både var en Watcher og en Cop i spillet. Det er sandt at Whomeverassist kan have brugt dette til, at få de loyale til at tro han var god. Men han kan efter min mening også have brugt dette til at give sin illoyale partner et cover.. en illoyal vil nemt kunne udtale sig om folks loyalitet.. dog var det Thorkildfogdes udtalelse om whomeverassist, der ledte til Lynchingen af samme. Igen, det kunne være aftalt spil, men dette forekommer urealistisk på mig, fordi Thorkildfogde i så fald ligeså godt kunne have erklæret, at jeg var illoyal og på den måde beholde sin parter og lynche en modstander - det eneste problem i en sådan plan ville være at det ville være ret tydeligt at Thorkildfogde så var illoyal bagefter. Men igen, Thorkildfogde kunne måske i det tilfælde have brugt bus driveren som cover?? Jeg er nu mest tilbøjelig til at tro på at Thorkildfogde er loyal..
Vi kan alle kun stole på vores mavefornemmelser. Lige nu siger min mig, at det er Tobias der er illoyal.
|
|
|
Post by drno on May 9, 2020 6:36:38 GMT 1
Jeg er ved at være fremme på arbejde og lægger snart min telefon fra mig, jeg har derfor ikke mulighed for at forsvare mig mod angreb, før jeg får fri..
|
|